hur svårt ska det vara ....

   


Vår affärsidé

 

På våra servicekontroller tittar servicewizard på ditt företag genom en kunds ögon. Våra kvalificerade konsulter utför oanmälda, eller planerade, servickontroller på ditt företag.


Oavsett om du driver restaurang, butik eller har ett besökskontor så är dina kunders första intryck en viktig parameter i er affärsrelation. Genom våra oanmälda, eller planerade, servicekontroller ser servicewizard det dina kunder ser och vi berättar om deras upplevelse för dig!

Vi dokumenterar, analyserar och informerar er om hur kunderna upplever ert företag och ni får tydliga kommentarer och åtgärdsförslag. De flesta instämmer nog i att en positiv upplevelse är enormt viktigt, men det är inte alltid lätt att vara självkritisk och det är enkelt att bli "hemmablind". Ledningsgruppens fokus ska trots allt ligga på kärnverksamheten.



Hur många gångar har inte ledning och personal ställt sig frågan "hur svårt ska det vara"?

 

Kundexempel

Bildbeskrivning
Bildbeskrivning